• (0)

    Succes la interviul de angajare și CV-ul perfect

    Autor(i): Victor Dank

    Nr. pagini: 192 pagini

    An aparitie: 2025

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Pentru obținerea unui loc de munca este obligatoriu sa susțineți un interviu de angajare, la care va veți prezenta cu un Curriculum Vitae. Emoțiile, anxietatea și stresul sunt barierele care va vor împiedica sa va atingeți obiectivul propus. Nu încercați sa sariți peste ele, ca nu veți reuși. Gestionați-le cu rabdare și eficiența și va veți bucura de succes.

    Așa cum atletul nu poate alerga la maraton fara un antrenament pe masura competiției, solicitantul unui job nu se poate prezenta la interviu înainte de a fi capabil sa-l susțina. Cartea de fața are scopul de a va îndruma pe parcursul acestui „antrenament“, oferindu-va informații și sfaturi utile și prezentând posibile scenarii ale desfașurarii unui interviu, capcanele pe care vi le pot întinde cei care recruteaza noii angajați, precum și o serie de anexe cu formulare care sa va ajute sa va întocmiți un CV și/sau o scrisoare de intenție.

    De asemenea, am acordat o atenție deosebita aspectelor psihologice ale procesului de recrutare/angajare, pentru ca, de foarte multe ori, emoțiile (exprimate sau nu) și limbajul corpului au un impact cel puțin la fel de mare ca experiența profesionala și abilitațile candidatului. „Chimia“ dintre angajator și potențialul angajat este importanta și nu trebuie neglijata.

    Cartea de fața este un ghid practic care ofera instrumentele necesare pentru a naviga pe piața muncii și a gestiona cu succes provocarile procesului de angajare, lansând un apel la curajul de a ținti cât mai sus.

    49,90 lei
  • (0)

    Teorii ale relațiilor internaționale

    Autor(i): Dan Vătăman

    Nr. pagini: 211 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: Pro Universitaria

    Domeniul Relatiilor Internationale, ca si in cazul tuturor domeniilor apartinand stiintelor socio-umaniste, are nevoie de formulari teoretice cuprinse in cadrul unor structuri conceptuale, teorii sau paradigme care sa faciliteze explicarea si intelegerea fenomenelor si evenimentelor din societatea internationala, precum si analiza lor in folosul tuturor celor interesati. Astfel, o teorie in domeniul Relatiilor Internationale trebuie sa aiba un rol explicativ, sa ofere raspunsuri logice la aceste evenimente, dar si interpretativ, sa analizeze cauzele si consecintele lor, sa ofere un model conceptual pentru studierea Relatiilor Internationale. Avand in vedere diversitatea conceptiilor asupra teoriilor in studiul relatiilor internationale, prezentul curs universitar urmareste ca, intr-o prima etapa, sa clarifice si sa familiarizeze studentii cu o serie de termeni de specialitate din domeniul Relatiilor Internationale, un domeniu stiintific pe cat de recent, pe atat de complex, pentru ca mai apoi sa abordeze principalele teorii ale relatiilor internationale, cu accent pe dezbaterea fundamentala care a opus teoria realista (incluzand si celelalte teorii derivate din acesta) teoriei liberale sau idealiste si, implicit, a teoriilor care au avut acelasi fundament cu aceasta, fara neglijarea si a altor scoli de gandire cum ar fi: Scoala de la Frankfurt si teoria critica a relatiilor internationale; precum si Scoala Engleza si teoria societatii internationale. Totodata, au fost aprofundate si unele teorii relativ recente, printre acestea: Postcolonialismul; Postmodernismul; Constructivismul; Feminismul; Ecologismul sau „Teoria Verde”; dar si Teoria Justitiei Globale. Cum era si firesc, cursul universitar a tratat si problemele fundamentale ale lumii contemporane si abordarile acestora in teoriile relatiilor internationale, analiza fiind focalizata asupra controverselor teoretice privind terorismul international, dar si asupra importantei religiei in teoretizarea domeniul Relatiilor Internationale in contextul enuntarii controversatei teze a „ciocnirii civilizatiilor”. (Prof. univ. dr. Dan Vataman)

    49,00 lei
  • (0)

    Ghid pentru liderii la început de drum… din experiența personală

    Autor(i): Marian Șerbu

    Nr. pagini: 224 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Tot mai mulți lideri, în special cei de la nivelurile de baza și de mijloc, sunt numiți în funcții de conducere doar pe baza pregatirii tehnice sau a vechimii în organizație, fara a avea pregatirea necesara în leadership. Mai mult, dupa ce ocupa aceste funcții, nu au parte de un mentor care sa le îndrume primii pași în acest nou rol sau de o instruire formala de leadership din partea organizației. Astfel, ei trec printr-o perioada extrem de dificila și stresanta, confruntându-se cu o mulțime de probleme pe care nu știu exact cum sa le gestioneze și sa le rezolve. Metodele vechi, experiența pe care au acumulat-o pâna în acel moment ca simpli angajați sau lideri ai unor echipe de câțiva oameni nu se vor mai aplica noilor roluri și nu le vor fi de mare ajutor. Mulți dintre acești lideri vor cauta sa „fure meserie” de la colegii lor, de la foștii sau actualii superiori, pentru a-și dezvolta propriul stil de leadership și a face fața noilor provocari.

    Problema este ca, fara o pregatire adecvata și niște principii solide formate din concepții sanatoase despre rolul unui lider, ei vor copia nu doar comportamentele bune, ci și pe cele nedorite, chiar toxice, care par sa funcționeze pe moment la superiorii lor, neînțelegând însa repercusiunile acestora. Meseria nu doar „se fura“, ci se și învața. Nu este suficient doar sa ai talent, ci este nevoie și de un profesor, ca la orice meșteșug unde, din cele mai vechi timpuri pâna astazi, exista meșteri și ucenici. Pentru a deveni un lider eficient este nevoie atât de autoeducare, cat și de un mentor bun. Marian Șerbu este un astfel de mentor și împartașește, prin intermediul volumului de fața, bunele practici pe care le-a învațat la rândul sau de la propriii mentori.

    49,90 lei
  • (0)

    Contabilitatea instituțiilor publice. Ediția a III-a, revizuită

    Autor(i): Tilea Doina Maria

    Nr. pagini: 168 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: Pro Universitaria

          Lucrarea de fata se adreseaza acelor studenti dornici sa descifreze fundamentele contabilitatii, sa avanseaza elemente de noutate in ceea ce priveste abordarea contabilitatii din spectrul finantarii institutiilor publice, avand ca instrument si limite totodata, bugetul public de venituri si cheltuieli.

         Sunt avansate astfel o serie de propuneri privind abordarea eficienta a cheltuielilor publice, metode de atragere a veniturilor publice si de alocare optima a acestora in vederea satisfacerii rationale a principalelor nomencla-toare de cheltuieli, fiind cunoscut indeobste necesitatea armonizarii procesului de alocare a resurselor cu interesul general, acela de realizarea unui echilibru intre principalele forte societale.

         Lucrarea de fata prezinta o abordare complexa, in 8 capitole, a disciplinei „Contabilitatea institutiilor publice”, urmareste o alocare optima a veniturilor in urma imbunatatirii ratei de prelevare a lor.

    46,00 lei
  • (0)

    Azi începe o viață nouă. Educație pentru libertatea financiară  

    Autor(i): Ștefan Beca

    Nr. pagini: 200 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: Pro Universitaria

    Fiecare fiinta umana trebuie sa aiba in viata un scop spre care sa se indrepte, un motiv clar pentru care sa se trezeasca cu bucurie dimineata si sa-si inceapa ziua ca atunci cand ar pleca intr-o vacanta. Altfel spus, am mostenit din batranii intelepti ai finantelor zicerea: „Cine nu are un plan sau un vis al sau va lucra pentru planurile/visele altora.” Materializarea scopurilor noastre, in realitate, are la baza, printre altele, un combustibil pe care il putem numi putere financiara.

    Una dintre cele mai lungi relatii din viata noastra este relatia cu banii. Ea ne influenteaza decisiv calitatea vietii: unde locuim, ce ne permitem sa cumparam pentru noi si familie, cat de multumiti suntem de situatia pe care o avem. Si inca un lucru extrem de important, care porneste de la o reflectie filozofica a lui Sir Francis Bacon, fostul Lord Cancelar al Angliei in timpul Reginei Elisabeta I: „Banii sunt un slujitor bun dar un stapan rau.” In vietile multor oameni, banii decid ora de trezire, ora de plecat acasa si numarul de zile libere. Atunci cand omul pune banii sa muncesca pentru el prin investitii, pas cu pas acea persoana devine din ce in ce mai libera de constrangerile exterioare iar puterea lui de a alege, de a fi autentic si multumit creste din ce in ce mai mare. Daca in activitatile clasice, o data ce ai primit salariul sau plata pentru activitatea ta, totul „se sterge” iar data viitoare trebuie sa o iei de la capat, in piata de capital, o data facuta o investitie buna, ea va genera bani in fiecare an cat timp acea firma (casa de inchiriat, activ, etc) va exista.

    In acesta carte veti gasi prezentate o serie de instrumente financiare si modul in care acestea pot fi utilizate. Vom familiariza cititorul avid de a patrunde in lumea mirifica a finantelor pornind de la lucruri simple, mai cunoscute, cum ar fi depozitele bancare si imobiliarele si sunt prezentate apoi alte tipuri de active, cum ar fi obligatiunile, actiunile emise de companii, marfurile, criptomonedele si instrumentele derivate. Cititorul va putea afla cum sa recunoasca anumite oportunitati de a investi si sa reactioneze astfel incat profiturile sale sa fie mai consistente. Este vorba despre o carte practica, intre copertile careia veti descoperi pestera „fermecata” cu sfaturi care vor face sa „infloreasca/rodeasca” banii vostri, ajutandu-va, astfel, sa aveti o viata mai libera, mai autentica, mai prospera.

    42,00 lei
  • (0)

    AI – de la idee la implementare. Volumul 1. Traseul sinuos al Inteligențeii Artificiale către maturitate

    Autor(i): Cătălin Vrabie

    Nr. pagini: 157 pagini

    An aparitie: 2024

    Editura: Pro Universitaria

    ,,In acest volum vom explora cateva definitii si studii de caz aruncandu-ne un ochi si asupra istoriei conceptului de inteligenta artificiala (AI) oferind, pentru o ancorare mai buna in realitatea zilelor noastre, un timeline a evolutiei tehnologiilor si efectelor pe care acestea le-au produs in societate. Vom vedea ca, in ciuda hype-ului de astazi, cercetarea in domeniul AI a avut perioadele ei de stagnare, si chiar regresie – regasite in literatura de specialitate sub denumirea sugestiva de AI winters, perioade care, gratie indarjirii pasionatilor vremii, au fost depasite, ajungandu-se astazi la o industrie ce se bucura de cea mai rapida dezvoltare, care atrage investitii colosale, cateodata in ciuda unor rezultate financiare nu tocmai concludente. Volumul se va finaliza cu cateva discutii despre viitorul inteligentei artificiale.” (Autorul)

    37,00 lei
  • (0)

    Revolutia Marketingului contextual

    Autor(i): Mathew Sweezey

    Nr. pagini: 336 pagini

    Anul apariţiei: 2024

    Editura:  Prestige

    Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite

    Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.

    In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subli¬niaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.

    70,00 lei
  • (0)

    Secretul banilor. Educația financiară pe care nu o înveți la școală

    Autor(i): Irina Chițu, Denisa Dascălu

    Nr. pagini: 256 pagini

    An: 2023

    Editura: Corint

    Lucrarea este structurată în șapte capitole, care abordează cele mai importante noțiuni de educație financiară de care ai nevoie, răspunde aplicat, cu exemple și soluții, întrebărilor legate de sănătatea financiară, buget personal, setarea și îndeplinirea obiectivelor, independența financiară. Studiind-o, te ajută să îți creezi obiceiuri financiare bune și să dai sens fiecărui ban care îți trece prin mâini.

    99,90 lei
  • (0)

    Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obținerea de rezultate

    Autor(i): Adrian Cioroianu , Cristian Cojocaru , Georgiana Cristea , Viorel Tascau

    Nr. pagini: 236 pagini

    An aparitie: 2023

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    De ce o carte despre coaching? Pe de-o parte, daca analizam mediul de afaceri romanesc și nevoile lui de dezvoltare, observam ca modul in care diverse companii iși desfașoara activitatea poate fi imbunatațit semnificativ prin educație antreprenoriala. Pe de alta parte, daca este sa comparam situația din prezent cu ce se intampla acum 10 sau 15 ani, vedem progresele evidente – mediul antreprenorial romanesc a evoluat mult, a aratat ca este capabil sa invețe și sa mearga mai departe. Coachingul este mai mult decat un trend, este un instrument esențial in educarea antreprenorilor și a oamenilor care lucreaza pentru antreprenori.

    Cartea de fața se bazeaza pe experiența a patru experți care au trecut de la cariere impresionante in companii de top la zona de coaching, alegand sa-și puna la bataie expertiza acumulata in ani și ani de business pentru a ajuta la educarea și dezvoltarea mediului de afaceri. Pentru cei care intenționeaza sa urmeze același drum, acest ghid practic este un instrument util și necesar pentru o cariera de succes in coaching.

    49,90 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Republica Coreea – diplomație, economie și cultură

    Autor(i): Alexandru-Mircea Nedelea, Marilena-Oana Nedelea

    Nr. pagini: 280 pagini

    An aparitie: 2022

    Editura: PRO UNIVERSITARIA

    Transformarea uimitoare a Coreei de Sud intr-o putere economica si o democratie cu drepturi depline, libera si liberala, doar in cateva generatii, poate reprezenta un model pentru tari aflate in curs de dezvoltare.

    Cand romanii se gandesc la aceasta tara o asociaza, in primul rand, cu dimensiunea sa economica si tehnologica: Samsung, LG, Hyundai etc. Ea a reusit sa ajunga a douasprezecea economie la nivel mondial si a treia din Asia, dupa Japonia si China. Coreea a devenit o atractie turistica importanta, avand un patrimoniu cultural impresionant. Tot mai multi oameni sunt atrasi de viata din Coreea de Sud, tara considerata a fi cea mai inovativa din lume.

    Cartea include capitole ce abordeaza subiecte legate de diplomatie, educatie, economie, cultura, istorie si un ghid util cu cuvinte si expresii comune in limba coreeana.

    38,00 lei
  • (0)

    Viața În Economia Mioritică. Studii Și Eseuri Economice

    An apariție: 2016

    Autor: MIRCEA COȘEA

    Nr. pagini: 316

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Lucrarea cuprinde studii și eseuri publicate de autor în unele publicații românești în perioada 2014-2016. Sunt abordate probleme de bază ale economiei României în perioada de tranziție la economia de piață, în strânsă legătură cu evoluțiile politice interne și internaționale

    51,00 lei
  • (0)

    Există Economie Și În Pandemie. Studii Și Analize

    An apariție: 2021

    Autor: MIRCEA COȘEA

    Nr. pagini: 344

    Editura: Mass Media România de Mâine

    O nouă carte semnată de domnul profesor Mircea Coșea este, întotdeauna, un prilej de reflecție, pentru că nu vorbim despre o simplă analiză economică, ci despre modul în care condeiul domniei sale așterne pe hârtie prognoze și proiecții în viitor ale unei economii marcate de o profundă criză. Diagnosticul pus este, de cele mai multe ori, dur, dar bine fundamentat. Mircea Coșea nu caută vinovați, nu arată cu degetul spre cineva anume, nu scrie și nu analizează situația cu încrâncenare. Ba chiar, uneori, exemplele și descrierile sunt punctate cu un umor vaporos, cu ironie, dar și cu amărăciunea specialistului conștient că lucrurile puteau arăta altfel. Pandemia și provocările sale sunt analizate în această nouă carte nu neapărat prin prisma prezentului, ci din perspectiva nu foarte optimistă a evoluției economiei mondiale, în general, și a celei românești în particular. O lectură care îndeamnă la calm, luciditate și cumpătare.

    46,00 lei
  • (0)

    Etică Și Integritate Academică

    An apariție: 2019

    Autor: ZENOVIC GHERASIM

    Nr. pagini: 320

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Lucrarea, rezultat al eforturilor unui colectiv de cadre didactice din facultăţile de ştiinţe economice din Bucureşti şi Câmpulung Muscel ale Universităţii Spiru Haret, abordează, după o scurtă incursiune în istoria eticii şi a raporturilor ei cu morala, problematica de bază specifică eticii şi integrităţii academice din perspective multiple, focalizând atenţia pe însuşirea noţiunilor şi conceptelor fundamentale ale eticii universitare, aplicabile atât în procesul educaţional propriu-zis, cât şi în comportamentul etic specific membrilor unui mediu academic sănătos.

    18,00 lei
  • (0)

    Ca Frunzele În Vânt. Flexibilitatea Muncii Și Scenarii Atipice

    An apariție: 2019

    Autor: STEFANO AMODIO, FILIPPO FERRARI, FRANCO FORTUNATI, ANTONELLA GUARDAVACCARO, FEDERICO RICCI

    Nr. pagini: 140

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Lucrarea reprezintă o culegere de studii referitoare la noua semnificație a muncii în societatea globalizată, analizând impactul marilor schimbări social-economice care au afectat durata şi ritmul muncii, modificând integral fundamentele conceptului de muncă. Lucrarea explică necesitatea de a redefini raporturile de muncă din punct de vedere al flexibilităţii, al senzației de incertitudine socială, dar și precaritatea resurselor care a condus la această realitate, generând creșterea nesiguranței și a disconfortului social.

    23,00 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Audit public intern

    An apariție: 2021

    Autor: LUMINIȚA IONESCU, DUMITRU NICA

    Nr. pagini: 364

    Editura: Mass Media România de Mâine

    Volumul are o deosebită importanță teoretică și o dimensiune practică, prezentând  problematica specifică auditului la instituţiile publice şi particularităţi privind profesia de auditor intern, ceea ce este de interes pentru studenţii şi masteranzii Facultăţii de Ştiinţe Economice Bucureşti, din cadrul Universităţii Spiru Haret, dar şi pentru auditori, experţi contabili, consultanţi fiscali şi alte categorii de profesionişti implicaţi în activitatea instituţiilor publice. Sunt prezentate delimitări între auditul public intern şi auditul financiar, dar şi analiza comparativă între auditul public intern şi auditul public extern. Sunt analizate standardele de audit intern, dar şi proceduri specifice privind cadrul general de desfăşurare a auditului public intern. Lucrare cuprinde metodologia de desfăşurare a auditului public intern, planificarea auditului şi programul de audit public intern, precum şi principalele tehnici de audit.

    30,00 lei
  • (0)

    My business in Ramania

    Autor(i): Maria Piroi / Bogdan Nastase

    Nr. pagini: – pagini

    An: 2021

    Editura: Crisis Press

    Se pot deschide afaceri noi si de succes in Romania anului 2021? Pentru Maria Piroi (doctor in Contabili- tate) si Bogdan Nastase (doctor in Mana- gement) raspunsul este „da”. Cartea Business in Romania 2021 este un ghid esential pentru oricine pune bazele unei afaceri in Romania. Avand o structura limpede si logica si prezentand informatii clare, de interes real, pentru orice antreprenor aflat la inceput de drum sau chiar businessman cu experienta, volumul de fata se distinge de altele din domeniu prin faptul deloc neglijabil ca nu vine cu sloganuri lipsite de substanta, ci prezinta pas cu pas etapele, cadrul legislativ, bunele practici si cele mai bune sfaturi pentru ca afacerea dumneavoastra sa inceapa cu dreptul sau sa ajunga la nivelul urmator.

    Mai mult, autorii se adreseaza si celor care vin din afara tarii (straini sau membri dias- pora) si trebuie sa se adapteze rapid la noile proceduri. O carte care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca nici unei persoane interesate de mediul de business din Romania.

    45,00 lei
  • (0)

    Algoritmul Funcoin

    Autor(i): Ann Cleeves

    Nr. pagini: 128 pagini

    An: 2018

    Editura: Crisis Press

    În 2008, un oarecare „Satoshi Nakamoto” publica pe internet un algoritm care lega mai multe calculatoare între ele. Computerele îşi foloseau puterea de procesare şi astfel se crea cea mai importantă monedă virtuală din istorie – bitcoinul. De atunci au apărut sute de alte criptomonede, a căror valoare a sporit enorm și cu care se poate cumpăra orice. Dar criptomonedele pot finanța și terorismul și traficul cu droguri. Ca atare, în 2018, G20, grupul celor mai mari puteri economice din lume, a decis să reglementeze tranzacționarea lor.

    Între mulțimea de monede virtuale noi se află și Funcoin, creat de un tânăr român pe care îl răpește un grup de interlopi, punându-l să creeze monede virtuale pentru ei. Intră în acțiune mai vechile noastre cunoștințe, inspectorul Victor Stamate și adjunctul său Petruș, pregătiți din nou să zgâlțâie sistemul politic și polițienesc care susțin, prin câțiva indivizi corupți, interlopii și traficul cu droguri.

    19,00 lei
  • (0)

    Contabilitatea nu-i doar pentru contabili. Ediția a II-a, revăzută și adaugită

    Autor(i): Costel Istrate

    Nr. pagini: 326 pagini

    Anul apariţiei: 2021

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Am absolvit specializarea Finante-contabilitate acum ceva timp. Am fost contabil (ma rog, economist-contabil, adica, cel putin teoretic, mai mult decat „tiitor de registre”). Este adevarat, nu unul stralucit. Una dintre putinele certitudini ale vietii mele a fost caracterul iremediabil plictisitor si deprimant al contabilitatii, cel putin asa cum era practicata in Romania. Generatii de studenti mi-au intarit aceasta convingere. Apoi a aparut Costel Istrate si, odata cu el, studenti, absolventi, ingineri, profesori etc. care sa afirme (fara a regreta mai tarziu) ca le-a placut Contabilitatea.

    Nu vreau sa fiu nedrept cu ceilalti colegi care au reusit sa transforme contabilitatea intr-un subiect digerabil, mai ales ca necesar oricum a fost dintotdeauna. Ci doar spun, cu riscurile de rigoare, ca autorul acestei carti este unul dintre cei mai de succes profesori de contabilitate pe care ii cunosc sau de care am auzit vorbindu-se. – Marin Fotache, profesor, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iasi

    Experienta intr-o functie de decizie te invata repede ca ai nevoie de un economist-contabil. Trebuie sa colaborezi cu el, sa te straduiesti cu el, sa te straduiesti sa-l intelegi cat de cat, sa-l poti controla (intr-o anumita masura). Pentru acest lucru este necesar sa vorbesti aceeasi limba, adica fiecare este nevoit sa invete cate ceva din jargonul profesional al celuilalt. Cred ca, pentru cineva care nu a avut deloc de-a face cu contabilitatea, lucrarea Contabilitatea nu-i doar pentru contabili reprezinta un foarte bun ghid care, prin limbajul si tehnicile elegant prezentate, este accesibil oricui interesat de domeniu. Iar meritul este pe deplin al autorului, Costel Istrate. – Dumitru Oprea, profesor, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iasi

    „…un prof tanar si agreabil, cu alura de atlet” spuneau studentii”. „…un meserias” spuneau profesionistii din business. Se intampla cu niste ani in urma, pe cand Costel Istrate isi lansa una dintre cartile sale, despre fiscalitatea si contabilitatea firmei, o carte foarte cautata la vremea ei.

    Absolut indispensabila gestiunii afacerilor, contabilitatea este un teren arid, de truda si rigoare. Contabilii sunt adesea niste oameni carpanosi. Unii te fac sa pierzi o zi intreaga in numai cinci minute. Greu cu ei, dar fara ei nu se poate. Mare noroc atunci cand vine un Costel Istrate si schimba cu 180 de grade opinia comuna despre contabili. El face din contabilitate o printesa si o meserie adevarata, trudnica, riguroasa, dar notabila si inteligenta. – Stefan Prutianu, profesor, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” Iasi

    59,90 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Eșecuri de succes ale antreprenorilor români Vol. 4

    Autor(i): Vlad Mocanu

    Nr. pagini: 164 pagini

    Anul apariţiei: 2021

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Seria de carti de buzunar #EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea „Esecuri de Succes ale Antreprenorilor Romani”, volum coordonat de Vlad Mocanu, fiind o una dintre putinele lucrari in care s-au adunat zeci de povesti de business si de viata ale unor antreprenori de succes, prezentand cum aceste experiente au dus la dezvoltarea lor si a afacerilor pe care le-au pus pe roate.

    Drumul catre succes e plin de hopuri. Unele sunt inevitabile, dar le poti trece mai usor invatand din experienta celor care au know-how-ul de care ai tu nevoie. Volumele din editia de buzunar au un format accesibil, usor de parcurs oricand, oriunde.

    Mircea Capatina – Co-founder & Biz Dev Smart Bill:

    „Primii ani au fost foarte grei, pentru ca faceam putini bani si, neavand experienta in business, ii si investeam in fel si fel de alte proiecte, care s-au dovedit a fi esecuri.”

    Mihai Cosmin Rotaru – Founder Clever Taxi

    „Cred ca esecul este cea mai puternica arma pe care o posed. Este chiar un diferentiator major, deoarece multora le este frica de esec, asa ca lasa loc pe scena celor care nu au fobia asta.”

    Descopera cele 18 povesti inspirationale din acest volum, semnate de:

    Mihai Cosmin Rotaru – Founder Clever Taxi

    Alin George Luca – Founder Lukamet

    Radu Tanase – Co-founder Calif/Condimental de Calif/Shoteria

    Doru Miravitchi – Owner DMA Group

    Dan Pascu – Co-founder-Heme.ro

    Oana Niculae – Country Leaders Points of YouTM

    Dorin Boerescu – CEO 2performant.com

    Gabriel Plesca – Broker owner RE/MAX Joy si Co-founder Icelandia

    Dumitru Fodor – Owner Vetro

    Liviu Pasat – Owner Wealth Mastery Inc.

    Florin Mindru – CEO IMM Technology Hub

    Florin Cornianu – CEO 123FormBuilder

    Mircea Capatina – Co-founder & Biz Dev Manager Smart Bill

    Radu Dimeca – Co-founder Tipografia Grafoprint

    Flaviu Avi Cicirean – Owner Brand Minds

    Anca Goron – Founder doorie.io

    Calin Iepure – CEO bizz.club

    Cosmin Daraban – CEO & Co-founder SilkWEB

    22,00 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Eșecuri de succes ale antreprenorilor români Vol. 3

    Autor(i): Vlad Mocanu

    Nr. pagini: 152 pagini

    Anul apariţiei: 2021

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale Antreprenorilor Romani, volum coordonat de Vlad Mocanu, fiind o una dintre putinele lucrari in care s-au adunat zeci de povesti de business si de viata ale unor antreprenori de succes, prezentand cum aceste experiente au dus la dezvoltarea lor si a afacerilor pe care le-au pus pe roate.

    Drumul catre succes e plin de hopuri. Unele sunt inevitabile, dar le poti trece mai usor invatand din experienta celor care au know-how-ul de care ai tu nevoie. Volumele din editia de buzunar au un format accesibil, usor de parcurs oricand, oriunde.

    Sorin Popa – Presedinte John Maxwell Team Romania:

    „Cred ca esecul este unul dintre conceptele cele mai putin explorate in lumea de azi. Si totusi, este un concept cu care toti oamenii de succes pe care i-am cunoscut sunt foarte familiarizati.”

    Adrian Badescu – Co-founder Clinicile Medici’s:

    „Ai succes, continua! Nu ai succes, continua! Pentru problemele antreprenoriale, solutiile pot fi doar antreprenoriale.”

    Descopera cele 17 povesti inspirationale din acest volum, semnate de:

    Andy Szekely – Managing Partner AS Training & Coaching

    Remus Balan – Consultant, Trainer, Coach Speaker

    Valea Lucian – Founder Kinetoterapeut at EXploreMed Clinic

    Alexandru Manea – Founder ANG Holding

    Dragos Mengher – Owner DMG Group

    Adrian Badescu – Co-founder Clinicile Medici’s

    Sergiu Voicu – Jurnalist economic

    Sorina Bradea – Managing Partner Thomas International Romania

    Dan Domnica – Owner SBT GROUP

    Sorin Popa – Presedinte John Maxwell Team Romania

    Radu Lupas – Co-founder & CBD Salad Box

    Gigi Honcas – CEO ZUPER CURAT

    Lorand Soares Szasz – Founder Lorand.biz

    Gigi Nacev – Director general Tempini Romania

    Bogdan Pandea – Founder Tempini Romania

    Iulian Ghisoiu – CEO Target Web SEO Agency

    Razvan Ziemba – Managing Partner Profit Consulting

    22,00 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Eșecuri de succes ale antreprenorilor români Vol. 2

    Autor(i): Vlad Mocanu

    Nr. pagini: 150 pagini

    Anul apariţiei: 2021

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale Antreprenorilor Romani, volum coordonat de Vlad Mocanu, fiind o una dintre putinele lucrari in care s-au adunat zeci de povesti de business si de viata ale unor antreprenori de succes, prezentand cum aceste experiente au dus la dezvoltarea lor si a afacerilor pe care le-au pus pe roate.

    Drumul catre succes e plin de hopuri. Unele sunt inevitabile, dar le poti trece mai usor invatand din experienta celor care au know-how-ul de care ai tu nevoie. Volumele din editia de buzunar au un format accesibil, usor de parcurs oricand, oriunde.

    Vlad Sarca – Managing Director EGV Recruitment/Prestige Business Center:

    „Sansele de a prospera ale unei afaceri nou-infiintate pot fi comparate cu sansele de a ajunge la tarm ale vestitului Robinson Crusoe, care se afla intr-o barca de salvare in mijlocul oceanului. Daca antreprenorul cunoaste piata, este ca si cum naufragiatul ar avea un GPS si ar sti unde se afla. Daca dispune de resurse financiare si expertiza specifica domeniului, e ca si cum «Robinson» ar avea combustibil si cunostinte in domeniul navigatiei. Cu toate acestea, nu putem fi siguri ca intreprinderea sa va fi incununata de succes.”

    Antonio Eram – CEO NETOPIA mobilPay:

    „Cheia succesului? Sa nu stii exact ce o sa se intample si sa incerci pana iti iese exact asa cum ti-ai dorit.”

    Descopera cele 17 povesti inspirationale din acest volum, semnate de:

    Antonio Eram – CEO NETOPIA mobilPay

    Vlad Sarca – Managing Director EGV Recruitment/Prestige Business Center

    Dragos Serban – CEO & Founder Kinetikevo

    Alex Dona – Managing Partner Times New Roman

    Ilie Preda – Founder Adeona Group

    Mircea Barticel – Founder BDM ROOF SYSTEM

    Alexandru Lapusan – CEO & Founding Partner Zitec

    Radu Ciordas – Founder Mexican.ro, Taco Fresh & Mood

    Andrei Negrau – eCommerce Entrepreneur

    Andrei Trifan – Business Development Agent Subway Romania

    Sergiu Biris – Co-founder & CEO Soundmix, Zonga Music

    Doru Pelivan – CEO Kiwi Agency RO

    Laurentiu-Victor Balasa – Co-founder T-me Studios

    Bogdan Codreanu – Founder Startupers.Club

    Lucian Cramba – Founder & Co-owner FastOrder & Beez

    Victor Balaniuc – General Manager Front Row Events

    Eugen Sotropa – CEO E-Advertising

    22,00 lei
  • (0)

    Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tău.

    Autor(i): Ioana Simona Ivasciuc

    Nr. pagini: 175 pagini

    Anul apariţiei: 2023

    Editura: Pro Universitaria

    Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.

    In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți,  profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:

    Cum calatoresc turiștii?

    Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?

    Cum se creeaza valoare pentru turist?

    Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice?

    Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie?

    Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale.

    39,00 lei
  • Out Of Stock
    (0)

    Eșecuri de succes ale antreprenorilor români Vol. 1

    Autor(i): Vlad Mocanu

    Nr. pagini: 142 pagini

    Anul apariţiei: 2021

    Editura: EVRIKA PUBLISHING

    Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale Antreprenorilor Romani, volum coordonat de Vlad Mocanu, fiind o una dintre putinele lucrari in care s-au adunat zeci de povesti de business si de viata ale unor antreprenori de succes, prezentand cum aceste experiente au dus la dezvoltarea lor si a afacerilor pe care le-au pus pe roate.

    Drumul catre succes e plin de hopuri. Unele sunt inevitabile, dar le poti trece mai usor invatand din experienta celor care au know-how-ul de care ai tu nevoie. Volumele din editia de buzunar au un format accesibil, usor de parcurs oricand, oriunde.

    George T. Haber – Serial Entrepreneur: „Asa cum copii invata sa mearga numai dupa ce cad, antreprenorul invata sa faca business cu adevarat numai dupa ce esueaza.”

    Dan Pastiu – Fondator Dabo Doner: „Nu a fost deloc usor, a fost o perioada incredibil de grea, dar am crezut in produsul meu si in acest business si nu m-am dat batut nici la prima, nici la a doua si nici la a zecea nerealizare.”

    Descopera cele 18 povesti inspirationale din acest volum, semnate de:

    Adrian Niculescu – Founder Frizeria Bucuresti

    Anabela Luca – Managing Director adLemonade

    Andrei Ursachi – Business Angel

    Bianca Aura Grip – Founder GripAds

    Catalin Matei – CEO Increase Media

    Catalin Somfalean – CEO Innobyte

    Catrinel Hagivreta – CEO&Co-Founder MEDIjobs Romania

    Constantin Patasanu – Managing Director EMC Consulting

    Cristian Nicolae – Managing Partner Crinident, SoftExpert Mobility

    Dan Pastiu – Fondator Dabo Doner

    Daniel Craciun – Fondator Lensa.ro

    Florentin Banu – Owner Banu Invest

    George T. Haber – Serial Entrepreneur

    Ovidiu Toader – Business Consultant

    Pera Novacovici – Fondator Personalitatea Alfa

    Razvan Cuc – Regional Director RE/MAX Romania

    Toma Grozavescu – Fondator SMARTERS Romania

    Vlad Capusan – Development Manager Trust Invest Proprieties

    22,00 lei
  • (0)

    Gestiunea financiară a firmei

    Autor(i): Carp Ana, Ciuvică-Enusi Mariana

    Nr. pagini: 290 pagini

    Anul apariţiei: 2022

    Editura: Pro Universitaria

    Pentru ca o firma sa obtina performanta intr-un domeniu de activitate nu sunt suficiente investirea capitalului de catre actionari, crearea unui buget și existenta unor obiective realizabile.

    Ansamblul riscurilor care se manifesta intr-o economie concurentiala genereaza o multitudine de intrebari.  Instrumentele de analiza, de masurare și de gestiune a riscurilor sunt oferite de gestiunea financiara. Modelele de gestiune a riscurilor și modelele de diagnostic financiar elaborate pana in prezent, in modalitatea propusa in aceasta carte, sunt aplicabile cu ușurinta in orice tip de firma.

    Consideram ca o firma, pentru a-și maximiza profitul, pentru a avea un diagnostic financiar corect al afacerii, pentru a ști in ce masura are o structura financiara sanatoasa, are nevoie de persoane specializate, care detin cunoștinte financiar-contabile, dar mai ales care cunosc și aplica tehnici și instrumente specifice gestiunii financiare.

    Din aceste considerente, cartea este adresata cititorilor noștri, care am dori sa fie studenti și masteranzi de la specializarile contabilitate și informatica de gestiune, finante, management financiar-bancar, precum și cadre didactice, economiști, manageri și  antreprenori romani.

    65,00 lei